Педагог, учений, організатор, або Слово про Вчителя
DOI:
https://doi.org/10.20535/2306-1626.2.2014.51824Ключові слова:
вища школ, , викладацький склад, Київський політехнічний інститут, хімічна технологія, процеси та обладнання, перероблення полімерів, Лукач Юрій ЮхимовичАнотація
Наведено основні етапи життєвого шляху багаторічного завідувача кафедри машин та апаратів хімічних і нафтопереробних виробництв Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», доктора технічних наук, професора Лукача Юрія Юхимовича (1926–2014). Показано заслуги Ю.Ю. Лукача у становленні й розвитку наукової школи процесів та обладнання перероблення полімерів, його внесок у створення ефективних зразків полімерного машинобудування: валкового, черв’ячного, змішувального, а також багатьох технологічних ліній на їх основі.
##submission.downloads##
Як цитувати
Мікульонок, І. О. (2014). Педагог, учений, організатор, або Слово про Вчителя. Вісник НТУУ “КПІ імені Ігоря Сікорського”. Серія: Хімічна інженерія, екологія та ресурсозбереження, (2), 5–8. https://doi.org/10.20535/2306-1626.2.2014.51824
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).